כל מה שצריך לדעת על ניתוח עפעפיים

תוספים לספורטאים

ניתוח עפעפיים נחשב מאוד נפוץ בישראל, וכולל את הרמת העפעפיים העליונים או התחתונים. רבים, אשר מתעניינים בנושא של ניתוח עפעפיים, לא תמיד מבינים את ההבדל בינו לבין הרמת גבות או מתיחת עפעפיים.

המטרה של שני סוגי הניתוחים בעפעפיים היא לשפר את המראה האסתטי באיזור הפנים. הסיבה לניתוח כזה יכולה להיות תורשתית או ביולוגית. לרוב, נשים מעל גיל 45 מתחילות לאבד חלבונים חשובים באיזור הפנים, מה שפוגע ברקמות ובמבנה העור. בעזרת ניתוחי עפעפיים ניתן להחזיר את המצב לקדמותו, לשפר את הביטחון העצמי, ולשמור על מראה זוהר לאורך זמן.

ניתוח של עפעפיים עליונים הוא הפשוט ביותר, ומתבצע במספר שלבים:

א. הוצאת רקמת עור – בשלב הראשון המנתח מבצע חתך מזערי באיזור העפעפיים, על מנת להוציא רקמת עור ושומן.

ב. עיצוב מראה הגבות והעפעפיים – בשלב השני מתבצע עיצוב מחדש. ההוצאה של הרקמה משתנה בין מטופלים שונים ותלויה במצבם.

לעומת הניתוח של העפעפיים העליונים, ניתוח של עפעפיים תחתונים מעט מורכב ונמשך לפעמים שעתיים. השיטה המסורתית לנתח עפעפיים היא לבצע חתך קטן מתחת לריס, להוציא את השומן, ולאחר מכן לתפור את החתך. דרושה מיומנות אדירה, על מנת לבצע פעולה כזו, משום שאיזור העיניים נחשב לרגיש ביותר בפנים.

שיטה אחרת וחדשנית יותר לנתח עפעפיים, היא לבצע חתך פנימי, ולאחר מכן להסיר את השומן בעזרת לייזר. בשיטה זו אין צורך בתפרים, היא קצרה יחסית וגם נחשבת לבטוחה באופן משמעותי.

לא מעט מטופלים ניגשים אל ניתוחי עפעפיים, במטרה לבצע טיפול עם הרמת גבות. הניתוח המשולב כולל בשלב הראשון את הרמת הגבות וניתוח העפעפיים העליונים, כאשר במצב כזה אין צורך בתפירה, ולכן לא נשארות צלקות.

מחיר הניתוח

999999המחיר של ניתוחי עפעפיים נקבע על פי סוג הניתוח או מספר העפעפיים המנותחים. במידה ומדובר על ניתוח של שני עפעפיים המחיר יהיה נמוך, מאשר ניתוח של שני עפעפיים עליונים ושניים תחתונים. כדאי לברר לגבי ניתוחים מן הסוג הזה בקליניקות מקצועיות בלבד. אפשר להשוות מחירים ולבדוק לגבי מבצעים, אך בשום פנים ואופן לא כדאי להתפשר על המקצועיות של המנתח.

איפה מבצעים?

מכוני אסתטיקה ומנתחים פרטיים רבים מציעים בישראל ניתוחי עפעפיים מתקדמים. בבואכם לבחור את מקום הטיפול, נסו לקבל המלצות, בררו לגבי הרישיונות והגיעו לפגישת ייעוץ. ודאו כי המנתח מבין היטב את הצרכים שלכם, מודע לאלרגיות, במידה והן קיימות, ושומר על אדיבות. יחס סובלני יקבע במידה רבה את שביעות הרצון שלכם מהניתוח, ויקל עליכם בזמן הביקורות והפיקוח.

למרות שניתוחי עפעפיים לא נחשבים מסובכים, כדאי לברר עליהם לפני שמתחילים בטיפול. הכירו את ההבדלים בין הניתוחים השונים, תאמו את המחיר, ותוכלו גם אתם ליהנות ממראה צעיר לאחר מספר שעות בקליניקה.

 

להסרת שיער בלייזר כנסו לאתר: https://www.tattoosremoval.co.il/

 

,

דילוג לתוכן