האם המזרון שלך מאפשר לך שינה בריאה בהיריון?


אחת הסוגיות המרכזיות שנשים רבות מתלוננות בזמן שהן בהיריון, היא סוגיית השינה. ידוע כי בזמן ההיריון נשים רבות מתקשות להירדם, ואם הן נרדמות – השינה שלהן טרופה, לא נינוחה, והן קמות עייפות ומותשות. מכאן כמובן עולה השאלה, איך אפשר לשפר את איכות השינה? לא פעם, מדובר פשוט על בחירה נכונה של מזרונים. לפני שהולכים לבדיקה במעבדת שינה, כדאי לזכור שהגוף שלכן עובר שינויים משמעותיים מאד – ולפעמים פשוט מזרון מתאים, הוא זה שיספק לכן את התמיכה המתאימה. אז איך בוחרים במזרון המתאים?

טיפים לבחירת המזרון בהריון 

  • תמיכה במשקל – נשים רבות עולות כמובן במשקלן בזמן ההיריון, אך יש לא מעט נשים שנכנסות למצב של משקל עודף – בין השאר גם בשל התיאבון המוגבר שהן חשות. במצבים של משקל עודף, יש בהחלט אפשרות כי מזרונים רגילים פשוט לא יספקו את התמיכה הנוחה. כדאי לבחור במזרון מתאים, שיספק תמיכה מתאימה למשקל הגוף שלכן.
  • מזרון עם קפיצים מבודדים – עד שהצלחתן להירדם, בן זוג זז קצת ואתן ישר התעוררתן. שינה קלה היא תופעה מוכרת מאד בהיריון, בין השאר בשל לחץ בשלפוחית, התרגשות טבעית, וכיו”ב. לכן, מומלץ לבחור מזרונים עם קפיצים מבודדים. במצב כזה, גם אם בן הזוג זז – אתן לא תחושו בכך. הדבר מקל מאד להאריך בשינה, ולהסיר לא מעט מההפרעות לשינה.
  • תמיכה בכל הגוף – עוד כלל חשוב לבחירת מזרונים להיריון, הוא לשים לב שהמזרון נותן תמיכה לא רק באזור ספציפי – אלא נותן תמיכה לכל חלקי הגוף ולא נותן להם לשקוע פנימה.

ממשיך אתכן הלאה

כדאי תמיד לשמור כבר על המזרון האיכותי שתרכשו, משום שיש להניח שהוא לא זול – והוא גם יהיה נעים ומספק מאד לאחר ההיריון.

,

דילוג לתוכן