בית » תזונה ודיאטה » טיפולים מומלצים לניקוי רעלים מהגוף

טיפולים מומלצים לניקוי רעלים מהגוף

טיפולים מומלצים לניקוי רעלים מהגוף

בתקופה המודרנית, נראה זה טבעי והגיוני להיות מודעים לגופנו ולסביבה שלנו, בעיקר בהתחשב בכמות הרעלים הרבה שמקיפה אותנו מכל עבר – החל מהאוכל המתועש והמהונדס גנטית, ועד לזיהום האוויר החמור הקיים בכל העולם בכלל, ובישראל בפרט. אנשים רבים מרגישים הקלה גדולה בגופם לאחר הליך של ניקוי רעלים. מדובר בתהליך מאוד אינדיווידואלי, שלפני שנתחיל לדון בו, ראוי לציין שיש להיוועץ ברופא ולעשות בדיקות דם על מנת לוודא שאין חוסרים או מדדים גבוהים מדי של חלקיקים שונים, מה שעשוי לפגוע לרעה בבריאות האדם עקב ביצוע ניקוי הרעלים (בעיקר משום שלרוב מדובר בצום, ולא כל אדם כשיר לכך).

שיטות שונות לבצע ניקוי רעלים

טיפול לניקוי רעלים יכול להיות מועיל מאוד כאשר הוא מתבצע תוך היכרות עם הגוף ובמצב של קשב מתמיד לתחושות הפנימיות. יתר על כן, מדובר בהליך שעוזר לאדם להכיר את עצמו טוב יותר וליהנות מקלילות בכל הגוף, מאנרגטיות ומחיוניות כללית. בין השיטות היעילות לביצוע ניקוי ניתן למצוא:

 

שיטות "תאכל ואל תאכל"

 

  • תוספת לתפריט היומיומי: ירקות בעלי צבעים כהים, אצות וצמחי מרפא שונים כמו כוסברה, פטרוזיליה ואספסת. זהו שינוי בריא המעודד פליטה הדרגתית של הרעלנים מהמערכת שלכם.
  • צום ושתייה של מים מהולים בלימון, בפלפל קאיין ובסירופ מייפל – השילוב של חומרים אלה מאפשר לנקות את הדם ואת מערכת העיכול. מומלץ לבצע את הניקוי במשך 3-7 ימים ברצף, כ-3-4 פעמים בשנה.
  • דיאטת מיצים – מיצים מסוגים שונים מאפשרים טיפול לניקוי רעלים יעיל, פשוט לביצוע ולרוב גם טעים. בימי הקיץ החמים, רבים מוצאים בניקוי זה אפילו מפלט מתחושת הכובד בבטן ומההזעה המוגברת בעלת הריח החריף.

 

שיטות "פיזיולוגיות" יותר

 

  • חוקן – שיטה זו שנויה במחלוקת ואינה מתאימה לכולם, ולכן כדאי מאוד להיוועץ עם מומחה טרם ההחלטה וכן טרם הביצוע. בנוסף, יש להקפיד על תקופת צום מסוימת לפני התהליך ואחריו.
  • עברו לדיאטה "ירוקה" – הרבה מים וירקות טריים, בעיקר ירוקים (חסה, מלפפונים וכו') – גם זו אופציה מתאימה מאוד לקיץ.
  • הזעה! באמצעות פעילות ספורטיבית אקטיבית תוכלו להפעיל את כל המערכות בגוף, להאיץ את חילוף החומרים ולהפריש המון רעלים שהצטברו דרך בלוטות הזיעה שלכם.
  • הקפידו על מספיק שעות שינה – מחסור בשעות שינה יכול לפגוע מאוד בבריאות באופן כללי, ולעודד הצטברות של רעלים בפרט. לא בכדי קוראים לזה "שנת יופי": תנו לעצמכם כמה שעות שינה נוספות בשבת כדי לוודא שהגוף שלכם חזר לעצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *