האם השתלות שיניים ביום אחד זה טיפול שיכול להתאים לכם?


בריאות הפה זה מסוג אותם הדברים שרבים מאיתנו מזניחים אותם למרות שאנחנו יודעים שזה לא בסדר. קשה לנו להרים טלפון אל רופא השיניים ולקבוע איתו, מה שמעורר את השאלה מה בכל זאת עושים. אם גם אתם הזנחתם בעיה שכאבה לכם במשך חודשים, ואולי אפילו שנים, עלול להיות שעכשיו הטיפול שמחכה לכם מאסיבי ורציני ביותר. לכן, אם גם לכם הציעו את האפשרות של השתלת שיניים שמתבצעת ביום אחד אתם בוודאי תוהים האם כדאי לעבור את טיפול כזה או לא. השתלות שיניים ביום אחד זה משהו שבעבר אפשר היה רק לחלום עליו אך היום רבים וטובים סביב העולם כבר עשו טיפולים כאלה. לכן, אם גם אתם חושבים על האפשרות הזאת כדי לגמור עם כל הטיפולים ביום אחד, כדאי שתדעו שזו אכן אפשרות טובה.

איפה עושים טיפולי השתלות שיניים ביום אחד?

האמת היא שהשתלות של שיניים ביום אחד ניתן לעשות בימינו במספר מקומות שונים. ראשית, היום יותר ויותר רופאי שיניים מציעים את השירות הזה ושנית, בימינו הטיפול עצמו הפך להיות הרבה יותר נפוץ מאשר בעבר. עם זאת, זה עדיין לא אומר שהייתם רוצים לעבור טיפול כמו השתלות שיניים ביום אחד אצל כל רופא שיניים שאת שמו שמעתם אתמול. לכן אנחנו מציעים שתבדקו תחילה:

  • מה הניסיון של איש המקצוע ומזה כמה שנים הוא עובד כרופא שיניים?
  • האם מדובר על רופא מקצועי?
  • האם יש אודות אותו רופא הרבה המלצות באינטרנט ומחוצה לו?

חשוב לבדוק גם את הקליניקה ולראות שהיא אכן ברמה גבוהה כי אחרת אתם עלולים לחשוף את עצמכם לצרות מיותרות.

איך עומדים בעלות הטיפולים?

האמת היא שהשתלות שיניים שנעשות ביום אחד זה טיפול לא זול ולכן, לפני הכול, כדאי שתבדקו האם תוכלו לקבל החזר כלשהו מהביטוח. שנית, בין אם מדובר על השתלות שיניים ביום אחד ובין אם מדובר על טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, כדאי לקבל מספר הצעות מחיר מכמה רופאים שונים. אפילו בתחום הזה, כמו בכל תחום אחר בחיינו, השוואת מחירים יכולה לעזור לכם לחסוך. לכן, אם חשוב לכם לא לשלם מחיר גבוה מידי כדאי יהיה להבין מה המחיר הממוצע עבור הטיפול שלו אתם זקוקים באופן אישי. אתם תראו שהחיים ייראו לכם אחר לגמרי אחרי הטיפול ולכן אין סיבה לדחות אותו עוד ועוד.


דילוג לתוכן