ניתוח הצמדת אוזניים – שאלות ותשובות

תוספים לספורטאים

אחד מבין הניתוחים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות מבין כלל הניתוחים הפלסטיים השונים הוא ניתוח הצמדת האוזניים. כיום ישנם רבים אשר סובלים מאוזניים בולטות אשר יוצרות פגם אסטטי בפנים שלהם וגורמים להם לבעיות רבות, בעיקר בעיות הקשורות לביטחון העצמי שלהם ובעיות אשר קשורות להערות חברתיות וכדומה.

לכן, רבים בוחרים לבצע את תהליך הצמדת האוזניים אשר יקנה להם מראה הרבה יותר אסטטי ויאפשר להם להתגאות באוזניים שלהם ללא כל בעיה. ניתן לראות נשים ואפילו גברים רבים אשר מסתירים את האוזניים בעזרת השיער או כובעים שונים אך במקום זה הם יכולים לפתור את הבעיה אחת ולתמיד בעזרת ניתוח להצמדת אוזניים, ניתוח שיעניק להם אוזניים במראה רגיל וטבעי ויעניק להם יתרונות רבים מאוד.

מי יכול לבצע ניתוח הצמדת אוזניים ?

ניתוח הצמדת אוזניים ניתן לבצע רק מעל גיל שלוש עשרה. בגיל זה האוזן לא גדלה יותר והיא סיימה את תהליך הגדילה והעיצוב שלה ולכן ניתן לבצע את הניתוח בצורה הטובה ביותר לאחר גיל זה.

יחד עם זאת, ישנם לעיתים מקרים קיצוניים במיוחד בהם ניתן לבצע את הניתוח לפני גיל שלוש עשרה אך מקרים כאלו יש להתייעץ עם רופאים מומחים ולבצע את הניתוח רק אם אין ברירה. כמובן, לאחר גיל שלוש עזרה ניתן לבצע את הניתוח בכל גיל, אפילו בגיל מבוגר וכך להעניק לאדם נוחות רבה ולסייע לו להעלות את רמת הביטחון העצמי שלו בצורה משמעותית מאוד.

משך הניתוח ותקופת ההחלמה

ניתוח הצמדת אוזניים הוא ניתוח אשר בדרך כלל נמשך בין שעה לבין שלוש שעות ובמהלכו מצמידים את האוזניים אל הראש של האדם בשיטה שנבחרה שכן יש מספר שיטות לביצוע הצמדת אוזניים . לרוב, המטופל משוחרר אל ביתו מספר שעות לאחר תום הניתוח כאשר האוזניים שלו חבושות והוא מקבל הוראות בעניין הטיפול באוזניים שלו.

תופעות הלוואי של הניתוח יכולות להיות שטפי דם פנימיים, כאבים או נפיחות באזור אשר חולפת לאחר זמן מה. חשוב גם לציין כי הניתוח לא מבוצע בהרדמה מלאה אלא בהרדמה מקומית ולכן אין סיכונים הקשורים בהרדמה מלאה כמו שיש בניתוחים קוסמטיים אחרים.

חשוב לציין כי במהלך תקופת ההחלמה אין לבצע פעילות גופנית כזו או אחרת ואין להתאמץ יתר על המידה, ניתן לחזור לפעילות רק על פי המלצת הרופא ועל פי ההוראות אותן הוא מעניק למטופל לאחר הביקורת.


דילוג לתוכן