הגדלת חזה מחירים 2017


הגדלת חזה כניתוח מבוקש מאוד היא ניתוח שהמשתנים שלו כל כך רבים, שקביעת מחיר קבוע לניתוח כזה אינו אפשרי. יש לקחת כמה וכמה משתנים ויש לחשב לגופה של המטופלת, פשוטו כמשמעו. באופן כללי, אפשר לומר שיש כמה שיטות ולכן כל ניתוח פלסטי צריך להיות בהשוואה לניתוחים מאותו סוג. באופן כללי, אפשר לומר שניתוח הגדלת חזה מחירים יכולים לנוע ממחיר נמוך של כ-7,000 שקלים ועד מחיר מקסימלי של 30,000 שקלים. כל מה שבאמצע נתון למשא ומתן אבל גם הוא נשען על הפרמטרים השונים שלפיהם נקבע ניתוח. יש לזכור גם כי קופות חולים והביטוח המשלים שלהן מציעים לכם סבסוד והשתתפות בתשלומים וכדאי לנצל זאת.

מה קובע את הגדלת חזה מחירים?

כדי להבין למה המחירים כל כך גבוהים יש לזכור שמדובר בניתוח שלא רק שהוא מתבצע באזור גוף מאוד מרכזי אלא שגם התוצאות שלו הן בעלות השלכות לא רק על המראה. ניתוח שנכשל יכול להשליך גם על הבריאות של המטופלת. מחיר נקבע על פי המוניטין של המנתח ופרסומו. אם הוא מנתח שיש לו ותק גדול וניסיון רב בניתוחי חזה, כך שהוא יכול להבטיח תוצאות טובות בזכות זה, המחיר עולה רק משום שאת יכולה להיות רגועה יותר בזכות הניסיון והמיומנות. לעתים, גם למידת הביקוש למנתח יש השפעה למרות שהוא בדיוק כמו המנתחים האחרים.

סוגי שתלים וניתוחים וגדלים

השיקול הראשון הוא גודל השתלים, סוגי הניתוח וההתערבות הכירורגית, האם מדובר בשתלי סיליקון או אחרים, כמה סמ”ק משתילים ומהו מבנה הגוף של המטופלת שדורש התערבות כירורגית אחרת מהמקובל. ככל שהניתוח יהיה מורכב יותר המחיר יעלה בהתאם.

יוקרה של מרפאה

יש מרפאות שהיוקרה שלהן, השירותים ההיקפיים והצוותים שמשתתפים בניתוח מייקרים אותו בגלל השם של המקום. זה יכול להיות מקום יוקרתי מאוד ולכן זהו השיקול שלכם אם לעבור ניתוח שם בגלל השם שלהם או למצוא מקום טוב לא פחות אבל זול משמעותית. זה גם יכול להיות בגלל מיקומה של המרפאה, בדרך כלל בגוש דן ובעיר בתל אביב. קשה למצוא מחירים יקרים באמת בפריפריה, שהם יקרים בהרבה מאשר מחירי תל אביב.

עיתוי הניתוח

בדיוק כמו ענפים אחרים, לניתוחים יש עונות בוערות יותר. הניתוחים היקרים יהיו בעונת החורף הנוחה יותר להחלמה ולהסתרה של התוצאות עד שמגיע הקיץ. בקיץ קשה יותר להחלים בגלל אי הנוחות של הזיעה והחום, וגם משום שכבר רוצים לצאת ולהתגאות בתוצאות הטובות.


דילוג לתוכן